dissabte, 1 de març del 2008

La Manresa ......... tallada?

Molt bones a tothom, no se si us heu fixat últimament en que fa mès fàstic del normal circular per Manresa en vehícle, no és que jo l'agafi gaire el cotxe per circular, però l'altre dia ho vaig fer i quina va ser la meva sorpresa, vaig tindre que donar unes quantes voltes per culpa dels carrers tallats, si això li sumes el trànsit el resultat va ser un atac de nervis bastant generós.
Ja ho sé i en sóc conscient que si no et vols posar nerviós no agafis el cotxe, però hem venia de gust i hem va servir per fer una petita reflexió.

Perque tallen tants carrers alhora? Serà que venen les inminents eleccions? o bé el tiu que firma les obres no llegeix una merda i ho fa tot alhora? Pot ser que ja tinguin començada la "Revuelta Popular" les "Juventudes del PP"?.

La veritat és que no ho sé, però el cert és que fa bastanta pena.

Arreveure.

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi me la porta fluixa. I si fos de fora Manresa, aparcaria als afores i baixaria a peu. Això si volgués anar al centre, que només hi vaig algun dia feiner pel matí