dijous, 6 de novembre del 2008

Llibertat d'expressió a la pressó

Molt bones a tothom, i si, he dit a tothom, encara que algunes persones no els agradi sortir en aquest blog. Com ja sabreu ahir vaig rebre una trucada (suposadament des de la comissaria dels mossos, jo no m'ho crec) invitant-me amablement a treure una foto del meu blog, jo per evitar problemes vaig optar per la sol.lució fàcil, treure-la i comentar la jugada jeje.

El cert és que no entenc gaire com una foto que porta exposada a l'aparador d'un conegut estudi de fotografia de la Ctra Cardona des de fa més de 4 mesos a la vista de tothom, pot molestar en un blog que rep menys visites que la seu del PP jeje és broma. Certament si passeu algun dia per la Ctra Cardona i us hi fixeu, veureu un poster que gairebé fa 1x1 metre (dissimulat no és) això si que no us passi pel cap retratar la botiga, façana, o similar i que es vegi la fotografia perque podeu rebre una trucada.....

Bé sense gaires coses més a dir sobre aquest assumpte a part que m'he sentit censurat, hem despedeixo fins la pròxima on si que hi posaré fotografies interesants no com la que vaig treure.

Arreveure.

1 comentari:

Pordiosero ha dit...

Rojo!! Terrorista!!

Pero que fas!!! Com se t'acudeix publicar una foto que ja l'ha vist mitja comarca!!

El criminals no teniu vergonya!!
Sembles del Jueves...