dijous, 29 de gener del 2009

Crisis???

Molt bones a tothom, avui m'he quedat de pedra al veure dues cosetes mentre passejava pel carrer.

Primer de tot, al sortir de casa he vist el següent:



Al veure aquest adhesiu enganxat a varies andròmines del carrer m'han vingut diferents dubtes al cap. Com és que l'ajuntament fa sortir gent al carrer a enganxar adhesius si, al mateix sortir al carrer, els podrien recollir? Perque l'ajuntament es gasta els diners en imprimir uns adhesius que al poc temps de ser enganxats aniran a la deixalleria? Els diners que va dedicar el Zapatero per obres públiques, son per això? No se la veritat no entenc gaire aquesta acció de l'ajuntament.

L'altre coseta que he vist es aquesta:



Un Bmw d'autoescola!!!, jajaja En temps de crisi t'has d'arriscar i buscar clients que vulguin fer pràctiques de conduir amb un Bmw i si no és aquesta la raó per la qual s'han comprat aquest cotxe, la veritat no ho entenc.

Apa dons fins la pròxima. Arreveure

6 comentaris:

Jordi Bonvehí i Castanyer ha dit...

Si si, l'acabo de veure fa pocs dies, jo flipo amb l'autoescola, crec que es l'Autoescola Rosal, si no vaig equivocat. Per portar un BMW no m'imagino a quan cobren la pràctica... mínim 35 €... mare meva...

Buff... suposo que deu ser una autoescola per pijos, que no es poden permetre el luxe de fer les practiques amb el clàssic Seat Ibiza, o el Peugot 206 de torn...

ignorant reflexiu ha dit...

Segur que si jeje, o bé és una acció de marketing: T'agrada conduir.... Autoescola Rosal jeje.

Anònim ha dit...

L'adhesiu i el cotxe són un bon resum de Manresa: polítics subnormals i esnobs de merda!

ignorant reflexiu ha dit...

Autoescola Angels!!!! jeje arreveure

Cal Quinze ha dit...

Mare meva, un BMW per una autoescola? Estem sonats? Hahaha. Espectacular. Estaré atent a veure si el localitzo.

rosalia ha dit...

Sobre els projectes del Zapatero, jo entenc que si, que són per obra pública. Com es gestionarà i s’executarà… la resposta la tindrem el 31 de desembre d’aquest any, per tant, al estar publicada la llista de projectes aprovats, es podrà comprovar. Sobre l’encert o no del govern espanyol d’aquests “parxes”, la meva opinió és la mateixa que vaig veure en un cartell penjat en una fruiteria sobre la crisi: dóna un peix a un home i menjarà un dia, dóna una canya de pescar i menjarà cada dia (+ o -)