dimarts, 27 de gener del 2009

Que el vent no s'emporti les idees!!

Molt bones de nou a tothom, despés de les crítiques deafortunades sobre la meva publicació anterior avui parlaré dels forts vents que ens estan fent perdre les idees (i alguna altre cosa jeje).



L'altre dia a mitja nit hem vaig despertar al sentir un gran soroll de vidres trencats, jo no sabia el que passava, ja que normalment no miro la Tv i no estic gaire informat dels fenòmens meteorologics, dons bé, vaig sortir al balcó de casa meva i quina va ser la meva sorpresa al veure l'arbre que tinc al davant que semblava un "tentempié", bé no se si s'escriu així, l'arbre anava d'un cantó a l'altre sense parar. Al llevar-me al metí següent i seguint amb la meva il.lusió de reporter frustrat vaig anar a retratar alguns dels danys ocasionats pel vent, a continuació us ensenyaré una foto del que més hem va impresionar.


Un mur caigut sobre quatre o cinc cotxes, quina destrossa!!!!

Vinga dons fins la pròxima, espero que aquesta publicació no aixequi tant revol, ens veiem a la Bodega Andaluza.

Arreveure!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquesta publicació em sembla cruel. No sé com pots tenir la poca vergonya de fer-te ressó de les desgràcies dels altres. Al meu cotxe li va caure una gorda a sobre arrossegada pel vent, i si algú pengés una foto a internet per dir "ui, quin vent que feia!", li tallaria les pilotes.

Anònim ha dit...

CAGUMDEU HA TORNAT!!!

ignorant reflexiu ha dit...

Jajaja Copro quina gràcia, el meu blog al final passarà a dir-se polèmicblog jaja. Ja era hora que tornés Cagumdeu!!!!

rosalia ha dit...

Jo fa molt temps que tampoc miro la tele i, el tema del temps, mai vaig tenir afició a seguir-lo. Dissabte vaig pujar al Montcau amb uns amics i, tot i veure arbres arrencats d’arrel, no vaig ser conscient fins que vam arribar al cim de la bestiesa que vam fer. Vam ser molt imprudents!

Pordiosero ha dit...

Doncs jo si vaig ser molt pudent.

Em vaig fotre un pet i feia molta pudor...