dimarts, 7 de setembre del 2010

Ja soc aquí !!!

Ja torno a ser aquí!!!

Bé, després de gairebé un any sense passar-me per aquí, i gràcies a llegir el blog amic Manres, m'han tornat a sorgir les ganes de dir tantes parides com hem vingui de gust a través d'aquest petit portal que un dia va sortir al Regio7 ;-).

Començarem dient que des de fa un any el meu imperi motorístic ha guanyat 3 nous integrants que son:

-Una magnífica Vespa 200 DS de l'any 70, ha sigut totalment restaurada (incloent motor) i m'ha portat un munt de feina.


-Una Vespa 125 GTS Super, nova de trinca, aquesta la única feina que porta és pagar-la jeje.



-Una Guzzi 65 de l'any 59, està en procés de rehabilitació, si la consegueixo acabar serà una gran adquisició.



Donç bé, podria parlar de moltes coses que actualment hem posen dels nervis, però aniré reservant les forces per properes publicacions.
Arreveure

1 comentari:

Marc ha dit...

Estic content que tornis a actualitzar el blog. Jo en canvi, els tinc ben abandonats.