dilluns, 3 de desembre del 2007

Fira de Sant Andreu

Molt bones a tothom, avui parlaré del caos circulatori que ha format la fira a Manresa aquest cap de setmana.

Van tallar la majoria de carrers del centre de la ciutat (on era ubicada la fira), cosa normal si tenim en compte la gran representació de gent que acudeix a les paradetes, el problema comença quan aquesta gent no entén que per moures per dintre Manresa no cal agafar el cotxe i menys en cap de setmana com aquest. Com molt bé va fer l'estudi l'amic Marc (Cagumdeu) et pots patejar Manresa en 1:15h, a fer la mateixa ruta aquest cap de setmana estic segur que passavem d'aquest temps. La gent s'hauria de concienciar que també volen veure la fira les persones d'altres poblacions i que no cal treure el BMW, Porsche, Mercedes o cotxe amb la música a tota merda pels carrers de Manresa els dies de col.lapse total! Ja ho sabem que son bonics els vostres cotxes!
Faltava la fira al barri antic on, segons l'Ajuntament, els firaires no volien anar a exposar els seus productes:-(.

Aquest cap de setmana també hi va haber la manifestació del Català Emprenyat a BCN, dóno suport a la manifestació ja que no hi vaig poder acudir, perque si sóc un Català Emprenyat!

Chavez ha perdut!

Apa Arreveure.

3 comentaris:

Striper ha dit...

Sens dubte Manresa es un caos per cer vaig enar a lode la visita al 010 va estar bé.

ignorant reflexiu ha dit...

Es cert, també vaig llegir que feien la visita, però com sempre no m'en vaig enterar fins que ja ho havien fet.
Arreveure

Marc ha dit...

Jo no vaig anar a la fira, i sort que no voltava per aquí! Qualsevol excusa és bona per marxar de Manresa!